• Webinar
  • 18/02/2019

Skab vækst hos jeres eksisterende B2B kunder

Webinar: Hvad er jeres styrker og hvor er jeres udfordringer i forhold til at levere gode kundeoplevelser? Deltag i Dansk Indeks for Kundeorientering 2019 og få svaret.

Kick-start jeres rejse mod at blive mere kundeorienteret

Flere og flere B2B-virksomheder melder om intensiveret konkurrence og et øget pres på marginerne. En tendens, der stiller større krav til virksomhedernes arbejde med værdiskabelse for kunderne. Det stiller vi skarpt på i Dansk Indeks for Kundeorientering, som vi gennemfører i samarbejde med Copenhagen Business School og DI Handel.

Ved at deltage i Dansk Indeks for Kundeorientering får I en kundeundersøgelse samt en undersøgelse af, hvad jeres ledere og medarbejdere oplever som styrker og udfordringer i forhold til at levere gode kundeoplevelser. I kan også se, hvordan I klarer jer i forhold til andre B2B-virksomheder. Kundernes oplevelse kombineret med organisationens styrker og udfordringer giver jer et faktuelt beslutningsgrundlag for, hvad I skal gøre for at forbedre kundeoplevelsen og derved skabe vækst blandt jeres eksisterende kunder.

Virker det interessant for jeres virksomhed, så hør mere på vores webinars. ​

På webinaret får du indblik i:

  • Hvorfor B2B-virksomheder bør være optaget af øget kundeorientering?
  • Hvad Dansk Indeks for Kundeorientering er?
  • Hvordan undersøgelsen er designet?
  • Hvad jeres udbytte er?
  • Hvad det kræver af jer for at deltage? 
  • Hvordan I kommer godt fra start? 

 

Webinaret er gratis og helt uforpligtende. Webinaret gennemføres af Kirstine Rechendorff, Business Manager i Customer Agency.

Din tilmelding til webinaret er registreret, når vi har fremsendt bekræftelse.

 

Praktisk information

Dato og tid: Torsdag den 28. februar og torsdag den 7. marts, begge dage fra kl. 13-14.

Pris: Gratis.

Adgang: Webinaret foregår over ZOOM. Når du har modtaget beskæftigelse, får du tilsendt en invitation med link til webinaret.  

Tilmelding

 

Ved tilmelding til disse webinars accepterer jeg, at Customer Agency må kontakte mig på e-mail eller telefon