• Event
  • 01/01/0001

Skab vækst hos jeres eksisterende B2B kunder

Webinar: Hvad er jeres styrker og udfordringer i forhold til at levere gode kundeoplevelser? Deltag i Dansk Indeks for Kundeorientering 2019 og få svaret.

Kick-start jeres rejse mod at blive mere kundeorienteret

Flere og flere B2B-virksomheder melder om intensiveret konkurrence og et øget pres på marginerne. En tendens, der stiller større krav til virksomhedernes arbejde med værdiskabelse for kunderne. Derfor har vi i samarbejde med Copenhagen Business School og DI Handel igen i år lanceret 'Dansk Indeks for Kundeorientering, der stiller skarp på, hvordan danske B2B-virksomheder kan arbejde med kundeorientering, som kunderne virkelig mærker.     

Ved at deltage i Dansk Indeks for Kundeorientering får I en kundeundersøgelse samt en undersøgelse af, hvad jeres ledere og medarbejdere oplever som styrker og udfordringer i forhold til at levere gode kundeoplevelser. I kan også se, hvordan I klarer jer i forhold til andre B2B-virksomheder. Kundernes oplevelse kombineret med organisationens styrker og udfordringer giver jer et faktuelt beslutningsgrundlag for, hvad I skal gøre i din virksomhed, for at forbedre kundeoplevelsen og derved skabe vækst blandt jeres eksisterende kunder.

Virker det interessant for jeres virksomhed, så tilmeld dig vores webinar. 

På webinaret vil du få indblik i:

  • Hvorfor bør B2B-virksomheder være optaget af øge kundeorientering?
  • Hvad er Dansk Indeks for Kundeorientering?
  • Hvordan er undersøgelsen designet?
  • Hvad er jeres udbytte?
  • Hvad kræver det af jer? 
  • Hvordan kommer I godt fra start? 


Webinaret er gratis og helt uforpligtende. Webinaret gennemføres af Kirstine Rechendorff, Business Manager i Customer Agency. Efter tilmeldingen vil du modtage en bekræftelse på e-mail.

 

Praktisk information

Dato og tid: torsdag den 24. januar og tirsdag den 29. januar, begge dage fra kl. 13-14.

Pris: gratis.

Adgang: Webinaret foregår over Skype. Når du tilmelder dig, får du tilsendt en invitation med link til webinaret. Du behøver ikke have Skype installeret på din computer for at deltage.    

Tilmelding

 

 

Din vej til mere kundeorientering

Lad os give vores bud på hvordan din organisation kan gøre gode kundeoplevelser til en central del af hverdagen, så kunderne mærker forskellen.