• Event
  • 28/09/2018

Best Practice indenfor Customer Experience i nordiske B2B-virksomheder

Customer Agency og den finske NPS-software virksomhed, Lumoa, inviterer hermed til et inspirerende webinar onsdag d. 3. oktober med fokus på Best Practice indenfor B2B-kundeoplevelser. Hør om de seneste tendenser indenfor Customer Experience Management i nordiske B2B-virksomheder og bliv inspireret til, hvordan jeres virksomhed kan arbejde med best practice på området.

På webinaret kan du blandt andet høre: 

  • Hvad er de største udfordringer og højeste prioriteter for B2B-virksomheder i Norden, der arbejder aktivt med optimering af kundeoplevelser.
  • Hvilke afdelinger der er involveret i Customer Experience Management for at drive en effektiv forandring
  • Hvordan virksomhederne måler Return-on-Investment (ROI), og hvilke KPI’er bliver typisk bragt i anvendelse til at måle fremgang i kundeoplevelsen.

Efter gennemgang vil der være en Q&A-session, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til ekspertpanelet. Webinaret foregår på engelsk.

 

Praktisk information

Dato: 03/10/2018

Tid: Kl. 14:00-15:00

Pris: Gratis 

Sprog: Engelsk

Adgang: Du modtager et link per e-mail, så du kan tilgå webinaret. 

 

START TILMELDING

 

Webinaret gennemføres af:

Thomas Laursen

  • Management Consultant med speciale i Customer Experience Management og NPS i B2B-segmentet.
  • Certificeret Lean Six Sigma Black Belt
       

Suvi Lindfors

  • +15 års CEM erfaring med TeliaSonera, Nokia og Microsoft
  • Co-founder af Lumoa

 

  

Din vej til mere kundeorientering

Lad os give vores bud på hvordan din organisation kan gøre gode kundeoplevelser til en central del af hverdagen, så kunderne mærker forskellen.