Indsigt

Perspektiver på emner, der udfordrer meninger og omformer B2B-virksomheder - Lad os inspirere dig!

Lige nu har vi særligt fokus på...

Event
Case

Vikan

  • 05/10/2018
  • Kirstine Rechendorff

Sådan blev kundefokus håndgribeligt i Vikan – og et redskab til at skabe meromsætning på eksisterende kunder

Læs mere
Event

Best Practice indenfor Customer Experience i nordiske B2B-virksomheder

  • 28/09/2018

Customer Agency og den finske NPS-software virksomhed, Lumoa, inviterer hermed til et inspirerende webinar onsdag d. 3. oktober med fokus på Best Prac…

Læs mere
Event

Værdiskabelse i B2B salgsprocessen gennem øget kundeorientering - København

  • 14/09/2018
  • Peter A. Jensen

Flere og flere business to business virksomheder melder om intensiveret konkurrence og et øget pres på marginerne.

En tendens, der kalder på nye tilg…

Læs mere
Blog

Har vi virkelig brug for mere data?

  • 30/05/2018
  • Samir Behric

Det svarer nogenlunde til at spørge, om vi fortsat skal grave efter kul i midten af 1850'erne.

Vores syn på kul som energikilde og dens rolle i vores…

Læs mere
Blog

5 tips til øget kundeorientering

  • 06/04/2018
  • Matias Nilsson

Her får du 5 tips til at gøre gode kundeoplevelser til en central del af din virksomhed. Lær, hvordan kundeorientering afføder tilfredse kunder, handl…

Læs mere
Blog

Nej, jeg har ikke tid. Jeg arbejder for en vigtig kunde

  • 28/03/2018
  • Kirstine Rechendorff

Ovenstående er ikke et svar fra en kollega til en anden. Det er derimod det svar en kunde fik, da hun ringede til sin kontaktperson hos virksomhedens …

Læs mere
Blog

Kundernes tilfredshed påvirkes entydigt af arbejdet med kundeorientering

  • 15/03/2018

Skrevet af Mogens Bjerre, Lektor på CBS & Dekan på CBS Executive

Måling af kundernes tilfredshed bygger oftest på en forventning til, at kunderne…

Læs mere
Blog

Udbyttet er højt for virksomheder, der arbejder med kundeorientering

  • 06/03/2018

Skrevet af Mogens Bjerre, Lektor på CBS & Dekan på CBS Executive

I forrige artikel beskrev jeg, hvordan optimering af gode kundeoplevelser påvirk…

Læs mere
Blog

Ny model viser vejen til større kundeorientering

  • 27/02/2018

Skrevet af Mogens Bjerre, Lektor på CBS & Dekan på CBS Executive.

I mange år har servicevirksomheder fokuseret på at optimere kundernes oplevelse…

Læs mere
Blog

Jul og gode kundeoplevelser

  • 19/12/2017
  • Luna Isabella

Den travle juletid er over os. Vi mæsker os i klejner, pebernødder og sure klementiner. Vi nynner stribevis af trivielle julemelodier og har to-do lis…

Læs mere
Blog

Forandringsinitiativer – et spørgsmål om kultur

  • 18/10/2017
  • Luna Isabella

Customer Agency har det sidste år været præget af udvikling, vækst og et gran af selverkendelse. For stopper vi op, og spørger os selv: Hvem er Custom…

Læs mere

Din vej til mere kundeorientering

Lad os give vores bud på hvordan din organisation kan gøre gode kundeoplevelser til en central del af hverdagen, så kunderne mærker forskellen.